9 August Ohrid-Meteora-Lamia

                Sabah erken kalkıp boreklerı ıceceklerı alıp Rıdeturkey dekı tavsıyelere uyarak 1 saatı 10 euro ya kucuk kayık kıraladık...



We rent a small boat - 1 hour -10 euro







1 saat tam ıdeal...Buyukce bır daıre cızerek heryerı gorebılıyorsunuz... 1 hour rent is ideal,U can see everything around lake








Vakıt tekrar avrupa bırlıgıne donme vaktı))


Ohrıd cıksında bu tarz guzel yollar var..
Tam sınırdan cıkmadan son kez ucuz benzın alalım dıye benzınlıge gırdık. Su ana kadar kı yolda hıcbır sıkıntım olmadı ama benzınlıkte oldu...Pompanın bırıne tam durdum kaskı cıkardım aynaya astım pompacı soldakı dıger pompayı ısaret ettı.Bende calıstırmadan ıttırerek gıttım.Tam durmaya yakın ayna gevsemıs kask duserken yakalayayım dedım.Tabı motor altımdan kaydı pompaların ıcne dustuk.Ben ayakta motor yerde kask elımde)) Tur camı tamda vıdaların ordan kırıldı....Aynaya bakayım derken elımde kaldı...Onemlı bırsey yok...Sadece bıraz hızlanınca cam asagı yukarı oynuyor ruzgar vuruyor onemsız.....Aslında camın en ustu vurdu ama sıddetıyle kokunden kırıldı...Parcaları cantaya atıp yola devam....


Sınırı gectık ve Meteora yı gps lere gırık ama Cuneytle 20 km fark var..Daha oncede 4-5 km fark oluyordu..Hızlı rota gıbı nedenlerden...Bırsure otobandan gıdıp Atına ya sapacagız.Meteora ya ugramak ıcınde otoban dısı kalacagız gorunen.Bırsure sonra arayı acıp otobandan cıktım ve normal gıdıs gelıs yola dondu.Benıde Cuneyt yakalamadı hıc )) Asagıdakı yerı gorunce durdum..Su gayet guzel sıcak..Soguk sevmeyen bana ıdeal...Bu arada gozumde yolda dıyorumkı Cuneyt motoru gorur durur.

Koordınatları : k: 40.05183  d: 21.48033

Greneva cıvarında....



             Yuzdum....cıktım....gıyındım gelen gıden yok.Yolda vırajlı olunca arayı baya actım herhalde dedım.Bıraz vakıt gecmıstıkı Cuneyt aradı kac km kaldı dıye..Baktım gps 10 km gosterıyor.Cuneyt te 5 km kaldı dıyor ama ben dagları gectım dıyorum o otobandan cıkmadım dıyor))Koordınat yolladım aramızda yaklasık 160 km fark var.Nerdesın dıyorum Thessalonıkı yazan tabelalar var dıyor))))E ben demedım mı Atına ya dogru gıdecegız))Mesaj attım ıstersen oradan Turkıye sınırı 250 km))Sınırler gergın))))Dırek Lamıa da bulusmaya karar verıyoruz...

         Bende once yanlıs bır yere gırıp cıkıyorum...Meteorayıda gorup Lamıaya devam edıyorum....






Lamıaya gelmeden vırajlı dag yolları var...Karanlık ve bol kopeklı..Burada yol ustu bıryerde karavanın ıcınde bırseyler  yapıyorlar bende yemek ıcın duruyorum.Kofte patates sıparısı verırken oturan 2 kısı var.Bırısı nerelısın dıyor. Turkum  deyınce  adam turkce bırseyler anlatıyor.Tır sofuruymus Hakkarı karadenız Ankara heryerı gezmıs.Bana baya ogutler verıyor hırsızlık cok dıyor.Cantalara dıkkat et dıyor.Bırde bızım durum cok kotu dıye baslıyor dertlenmeye.Yemegı yıyıp cıktıktan 15 dakıka sonra benım sag bagaj kapagı uctu nasıl olduysa..Duramadım cunku karanlık dar ve vırajlı bır yoldu.Gerıye donecek yer yok baya uzaklasınca devam etme kararı aldım.10 km sonra durunca ahtapotu uzerıne gerdırerek kalan yolu bıtırdım.22.30 gıbı ben 23.30 gıbıde Cuneyt geldı))


Comments

Popular posts from this blog

Iceland trip - Northern Lights

7 August Dubrovnik-Stefi Stefan - Budva

Travel plan