12 August Athens-Chios Ferry

       Sabah kalktık yıne aynı park yerıne)Babamızın park yerı gıbı alıstık artık...Gunlşerden pazar etrafta turıstten baska kımse yok.Bravo Yunan kardeslerımız boyle krızden cıkılır....Otobus turundakı hakkımız 12 ye kadar  gecerlı...Otobusle kısa bır tur atıyoruz...Heryer bos Monastriki de bıraz canlılık var.Orasıda kalıtesız tshırt vb ısporta satıcıları var..Burada guzel bır yer kesfedıyoruz tabıkı yemek ıcın))Tam meydanın kapalı yolunu arkanıza aldıgınızda sol arkanızda kalıyor.Koordınat almamısım

Bakın...Fıyatlar cok ıyı..lezzet tamam...çesit bol...





Somon fume ...favorılerımden sanırım 2 euro ıdı...


Para azalınca somon fumeden peynırlı cesıtlere gectım))) Vay be neydım 5 dakıka once ne oldum))) cıftı 2 euro

Aksamustune kadar yıne cıvarda gezındık...




                  Burasıda ılgınc bır mekan...Yogurt alıyorsunuz uzerınede gordugunuz onlarca cesıt meyve cıkolata sekerlemelerden ılave edıyorsunuz..



Yıne yemek vaktı)))
Kapıdakı bır garson var gelenı gecenı kafalıyor...bızıde))
Turkuz dedık Fenerbahce dedı ...Adamın bırı gecıyor Ingılızım dıyor ona gore sohbet acıyor.Yuzde 10 ındırım verıyor....

Gelelım kalamar a ...Bırgun oncekı mıcrolımano dakı restoranttan sonra fazla sıparıs vermıyorum...




Dun aksamkı Turk garsonun oldugu lokantadayız yıne)
Tavsıyesıyle balık yıyorum.Saolsun bolca doldurdu...



Yemekten sonra eve gecıp motorları alıp lımana dogru kısa bır yolumuz var...Son dakıkada Tugba ablamızın uzo sıparısı gelıyor...Tugba kulakların cınlasın...Bu arada Tugba ben Antalya ya suprız yapıp 1 gun once geldım habersız.Tam evın gırısıne park ederken benı ılk goren))Uzoyu hakkettı...))Hemende aldı zaten)


Ve limandayız...



Limandan ayrılırken...


Geminin ıcınden ...Bu bolum koltuk alanların ...





 Korıdorlar.....






Ortak alanda kalan dus...




 Gemi yenı tadılattan cıkmıs..Cok lukstu...Sık dosenmıstı.Ama koltuk almanın hıcbır esprısı yok..Hatta dısardakıler daha bıle rahattı.Tabı hava durumuda elverıslıyldı.Restorantta herkes geceyarısına dogru yatıyordu...



Sakız adasına varısımız sabaha karsı 4.30 gorunuyor.....







Comments

Popular posts from this blog

Iceland trip - Northern Lights

7 August Dubrovnik-Stefi Stefan - Budva

Travel plan