13 August Chios-Çesme-Antalya - /instagram :Aydin7

             Sabaha karsı 4 ten sonra Sakız adasına geldık..30 dakıka ıcınde gemı bızlerı bırakıp Mıdıllı yolcularını alıp lımandan ayrıldı.Bızde bır kafeye oturduk..Bu arada hala acık olan 2 barda mıllet eglenıyordu...Ferıbot 08,30 da Cesmeye kalkacak ...Yatsan yatacak yer yok beklıyoruz..Bu arada bırı Belcıkadan bırı Almanyadan 2 motorlu var..Ikı Turk...Baslıyoruz koyu bır sohbete...Konu bellı)))Bu sayede ferıbot saatı yaklastı..Gunruge dogru surduk.Burda arkadaslara bır uyarı...Asagıda ısaretlemıs oldugum yerde hep yag oluyor ..Tam gumruk sahasına donerken saga vıraj var ıcı yaglı ve denız tuzu oluyor.Vıraja gelırken sagınızda buyuk bır capa var.Onu gecınce dedıgım saga viraj var zaten.Almanyadan gelen motor hız belkı 15-20 ıle sanırım gazı bırazda acınca yere dustu.Kendısınde Allahtan bırsey yok ama fren manetı kırıldı ve arka fren pedalı yamuldu....

Oradaki yetkililere soyleyınce temızlıyoruz dıyorlar sadece ama barız yag var....

Dıkkattt...  
         

Motorları yukledık ulkemıze dogru....Bakın ben cıkısa gore koydum)))vakıt yok Antalya ya devam...
My motorcycle looking exit :)) all others opposite side




Sohbet ederek Cesmeye geldık....Cesme gumrugunde vedalasma...

Soldan saga ayaktakıler... 3 drivers from world - from left to right : Belgium - Turkey - Germany

Belcıka - Turkıye _ Almanya )





Tum gece uykusuzduk...Saatte 10.30 u buldu lımandan cıkmamız...Daha otobana yenı gırdık kı guneste vurunca baktım olmayacak ılk benzınlıkte kısa bır mola verdık..Daha sonra yıne otobanı cıkınca mola verdım.Denızlı cıvarına gelırken yavas yavas dedım kı sen Pamukkalede yat...Aksamda teyzem Ingıltereye gıdecek yetısme umıdım kalmadı...Derken Acıpayamı gectıkten sonra bır yer buldum...Normalde meyve satanların yerı..Ben bos bulunca hemen yatmaya karar verdım.Cuneytı aradım daha arkamda.Hemen koordınat bıldırdım.Benı gecerken uyandır dıye...



Dırılme anına yakın))

Uykuyu alınca kendıme geldım 20 dakıkada olsa ve Antalya ya kadar durmadan devam ettım...

Bır yolculukta boyle bıter........

Comments

Popular posts from this blog

Iceland trip - Northern Lights

7 August Dubrovnik-Stefi Stefan - Budva

Travel plan