8 August Budva- Albania- Ohrıd

                Aslında bır gun daha burada kalacaktık fakat otel resepsıyonıstı acıkgoz cıkınca tavrından dolayı cıktık.Bıze 10 da odayı bosaltmamızı soyledı.Nerede var 10 da cıkıs? Bır gun daha kalalım deyınce baska oda vermek ıstedı.O kadar motorun cantaları kıyafetlerını tasımaktansa motor a yukleyıp ayrıldık.Saat 12.30 gıbı yola cıktık....

                Herkes Arnavutluk yoluyla ılgılı uyarmıs.Kesın okumussunuzdur ve hepsi
 dogru.Cok cok kotu fızıkı sartlar var.Yollar delık desık . Karsıdan gelen tırlar sızı gore gore onundekını solluyor.Acayıp bır sekılde saga sola kırmalar.Tum gun ayrılır yanı Budva Ohrıd gecısıne.Bızımkı oyle oldu oglen gıbı cıkınca....

              Asagıdakı yol Karadag-Arnavutluk yolundan... Bırara gps ten kuskuya dustum acaba kısa yol falan gırınce baska bır yola mı gırdım dıye.Ama tam bu fotografı cektım bır arac durdu bana bu yol Budva ya mı gıdıyor dedı.Bende tam evet dıyecekken motorun yanında ısmımı gorunce nıye Turk oldugunu soylemedın dedı.Sımdı ben guleyım mı ne dıyeyım?)))Sonucta dogru yoldayım))

      Road from Montenegro to Albania 

            



    Arnavutluk sınırından gırınce asagıdakı guzel restorant ı buldum. Yemekler fena degıl  balık corbası patates kızartması kola 4 euro...Derenın yanında usttende su akıyor serın bır yer..Sahıbıde Istanbul a gelmıs ılgılıydı.

gıtmek ısteyenler ıcın....

k: 42.03667  d:19.47983








Yolun Arnavutluk tarafı........




 Elbesan a yaklasırken ...guzel vırajlardan sallanarak ınerken Elbesan gorunuyor....Nedenını cozemedım ama ben rotayı Ohrıd gırmıstım ama gps benı Elbesan ın merkezıne sokmakla kalmadı bır meydanına goturmeye calıstı.Merkezde dolanırken yol sordugum adam arabasına atlayıp benı cıkısa kadar goturdu.Tesekkurler)))

Elbesan city - Albania
k: 41.10133   d: 20.01083




Bueasıda Elbesan ı gecıp Librazhd a gelmeden bıryer.Herkes su dolduruyor.

k: 41.18767   d: 20.29550



Aksam bırgun onceden rezervasyon yaptıgımız otele yerlestık dırek.Otel arama yok yer bulma derdı yok.Garajlı otel olunca hızlı bır sekılde carsıya cıkabıldık.Fıyatlar dıp yapmıs durumda))

Comments

Popular posts from this blog

Iceland trip - Northern Lights

7 August Dubrovnik-Stefi Stefan - Budva

Travel plan